środa, 12 listopada 2014

Joł ^^

Joł ziom :>
Dys ys maj nju blog. ^ ^ Nie no. XD Tera na poważnie :P
Jakiś czas temu (rok temu XD) prowadziłam se bloga se.. Ale później mi się znudziło i jakoś tak przy okazji się usunął :c Taka wielka tragedia xd No ale przeglądając swoje konto na google to zobaczyłam sporo zdjęć które z niego pochodziły i natchnęło mnie by zaś takiego bloga poprowadzić c;
Nie będzie tylko na tematy SSO. Będzie też troche z mojego życia realnego czy tam wirtualnego poza grą ;p
A więc na zuy początek daje wam takie brzydkie zdjęcie (screena) z SSO ;p
Mój startowiec-Roseangel aka Ross <3 (Zdj sprzed roku xD)

Dziś aktualizacje ;p Podobno jest jakiś arabek i 2 nowe kucyki w Valedale ;p Przepraszam że piszę takimi nazwami, ale tych polskich nie pamiętam jeszcze XD  Dobra. To mój pierwszy post na tym blogu. Krótko i wgl, ale już nie mam weny XD Tak więc do następnego ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz