wtorek, 25 listopada 2014

lolo


Jak zwykle nie mam pomysłu na tytuł xd
Kirstenka tak bardzo leniwa .-.
Dawno posta nie pisałam XD
To przez brak czasu chyba, choć nic kreatywnego nie robie..
Właściwie to .. NIC nie robie XDD
Monotonia.. Wstaje-->Szkoła-->Przyjście ze szkoły-->Zjeść--->Laptop--->Zjeść--->Laptop--->Anime--->Star Stable--->Zjeść--->Facebook--->Spać.
To w tygodniu XD A w soboty cały dzień leze w łóżku na laptopie, a niedziela to od rana do wieczora stadnina i później laptop XD
Taa.. Kirs nołlajf :>
I tak dobrze myślicie.. Nie ucze się, a mimo to oceny zaczęły iść w góre o-o

Na SSO nic ciekawego. Dodali DUD, questy itp.
10 dec mają być fiordy dodane, którymi się jara PRAWIE całe SSO XD Tzn gracze z SSO.
Ja sie jakoś nie jaram ;x Może dlatego że to nie jest moja ulubiona rasa?
Jakby dodali shire to może bym sie jarała XD
No a tak poza tym to chyba tyle..
A niee..
16 lvl..
Wszędzie dzięki temu DUD 16 lvl XDD


Dziś mi sie zachciało klubu.. Ale takiego żywego.. Z ludźmi XD No to napisałam posta na fb i czekam.. Napisała pewna dziewczyna to bez wahania postanowiłam iść do niej.
No ale weszlam w SSO, patrzę na swój klub, pusty klub.. Nazwę, zasady, opis..
Uciekłam.. Rozmysliłam sie.. Obudziłam się? Zadałam sobie pytanie "Co ty dziewczyno robisz XD?"
Nie dam rady go usunąć.. Kocham tą nazwe. To klub na odczepke, więc dlatego jest pusty.
Moge kogoś przyjąć, ale to tylko tak by inni nie dodawali, by mieć spokój od zaproszeń. BR to ciche miejsce. No.. Dziwne by było głośne XDD Ehh gadam bez sensu ;p

Z SSO to tyle..

Ostatnio dużo myślę nad koniem.. Jest taki jeden w stajni, który wiele mógłby mnie nauczyć oraz ja jego. Jest żwawy, do przodu. Super reaguje na łydki. Elastyczny. Kary wałach, ok. 4-6 letni SP z szeroką łysiną na mordce <3
Bardzo dobrze się z nim dogaduje ;3
I tak sobie myślę nad odkupieniem go.
Jeśli cena będzie max do 5 tys. to bez problemu na wakacje bym go miała.
Ale tu jeszcze potrzebna zgoda właścicielki jest. Jestem osobą nieśmiałą.
O takie rzeczy boję się pytać, bo boję się porażki..


Jest jeszcze jeden. Karosrokaty hucułek. Ale cóż.. Koń nie może galopować, a nawet zbytnio kłusować. Może chodzić tylko stępem ze względu na nogi. Ma odłamek kości w mięśniu i jak będzie za bardzo poruszał tą nogą, to okuleje na stałe...
Jest możliwa operacja, ale się jej nie podejmą, poniważ jeśli się nie powiedzie, to również czeka go przyszłość kulejącego konia. Więc nic nie tykaja.. Jest to koń oprowadzankowy. Ma 16 lat.. 17 mu idzie.. Jest bardzo mądry i mam z nim jakąś tam więź.. Ale boję się mieć takiego staruszka.. Jestem w ogóle naiwna, że dałam się emocjom i przywiązałam się do koni rekreacyjnych..
W każdej chwili mogą takiego sprzedać, oddać czy kij wie co tam jeszcze...

I taka Hemma wpadła mi w oko ^ ^ Czadowy koń ;p

Czas mnie goni .. Kiedy indziej napisze o Hemce ;p
Bayo ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz