czwartek, 19 lutego 2015

Konie, rysunki, trunki, konwy, odwalanki, dzikie czaty, różowy jednorożec i... blok od Karin .-.

Joł ziomale :33
Dziś było ciekawie! ^ ^
Wstałam rano, skończyłam konięła dla Miry w gimpie i dodałam posta czy ktoś by chciał rysunka.
Zgłosiło się parę osób i szybko ukryłam posta. o-o Z tym ukryciem posta doradziła mi Veronika Gold ^ ^
Tzn ona napisała bym usunęła, ale ja ukryłam, bo mniej klikania i wgl. :)
No i zrobiłam szkice 3 koni. Jeden już gotowy, więc zostały jeszcze dwa. Siwy arab i siwyjabłkowity hanower w kłusie o-o

A później zabiorę się za kasztanowatego andka w galopie, siwego dębującego araba w nocy w świetle księżyca (XDDDD) oraz ... Niebiesko..białego? (?xd) jednorożca XD
Do niedzieli się odrobię jak mi się będzie chciało. Jutro zrobię hanowerka oraz zacznę siwego arabka.
Trzy pozostałe rysunki mogę "wydać" później, bo te osoby tak po znajomościach są zapisane, a ja nie umiem odmawiać. XDDDD
Przynajmniej się podszkolę. :33 Trzeba być optymistą. ;p

Później były jakieś dzikie czatowanie na fb o-o
Oraz mi coś odwaliło. Taa.. To przez te dzikie czaty się zapuściłam za bardzo >.<
I zaczęłam spamić wszędzie "pink flafi junikorn densing on rejnboł" no i przy okazji jakoś Karin się   napatroszyła. :') Zablokowała mnie :< Wtedy uznałam, że koniec z nami! >.<
Ehh.. Karin mnie już pewnie nie lubi :'c

No to chyba na tyle. ;p
Bay bay ^  ^
                                                 
                                                       

3 komentarze:

  1. Biały jednorożec z niebiesko białą grzywą i ogonem (jasny ten niebieski na byc!!!!!!!!! bo ci nie wybacze!!!!! -,-,-,-,-). I nie ma za co XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały jednorożec z niebiesko białą grzywą i ogonem (jasny ten niebieski na byc!!!!!!!!! bo ci nie wybacze!!!!! -,-,-,-,-). I nie ma za co XD

    OdpowiedzUsuń