środa, 18 lutego 2015

Lakki XDD Piwniczny kebab i śmieszkowe SSO. XDD


Uff.. Całe szczęście przedłużyli te questy walentynkowe. ;p Lakki ^^ 
Ale czy zdążę się odrobić? lel .-.
Mniejsza. 
Jakąś godzinkę temu tata był w sklepie i kupił kebaby. Wege kebaby.
No oczywiście mówiłam by kupił w sprawdzonej knajpce, niż w jakiejś nowo otwartej, ale nie.. XD 
Tu zobaczy i musi no! Poprosiłam o pół ostrego, a to dziadostwo mi gębę wypala ._.
Warzywa smakują jakby z 5 lat leżały w piwnicy z kartoflami. XD 
Zjadłam tylko tego naleśnika (bo to lachmaczuny czy jak to sie tam zwie i pisze XD). 
Sosu tu jest zero. Sam chrzan. XD Nigdy więcej ._.
Taurus jednak najlepszy. XD

Muszę poszukać kogoś kto by mi zadania porobił. ;p
Mira jedzie z tatą do kina *-*
Ciekawe na co. XD Ona sama nie wie. XDDD

Pewnie w ten weekend zacznie się double. Będzie szpan konikami na fb. :)
Jak ja to kocham. XD <3
Nie, nie zazdroszczę. ;p
Nie będę argumentować, bo będzie że się chwalę. ^ ^
Są takie osoby co po prostu lubią się na mnie odgrywać czepianiem. ;p
Mi to nie przeszkadza. ;3 Przynajmniej nie jest nudno.

SSO tak bardzo żartownisiem. ^ ^ XD <3
Zdjęcie ukradłam Willow Rekineg Sharkstone. XD
    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz