środa, 25 lutego 2015

Super wszystko i w ogóle!


Hejo.
Dziś były aktualizacje, to każdy wie.
Dodali CH, to też każdy wie.
I teraz jest nawet 39 szybkości u konia bez kupowania sprzętu. To również każdy już wie. XDD

Nie byłam jeszcze na SSO, dopiero wejdę, bo przez dzień były pewnie straszne tłumy i by mnie ciągle wyrzucało z serwera. Więc powiedziałam sobie: "Nie. Wejdę w nocy by się teraz nie denerwować."
Aktualnie jest godzina 00:21, więc po napisaniu posta wejdę zobaczyć. ;p

Jestem ciekawa tego rapera całego. XDD Borze. Pewnie niezły polew będzie z niego. :x
Mniejsza. xD Wczoraj pojechałam se do GHV na targ. :)) Chciałam coś, nieważne co. No i se zapłaciłam za podwózkę 100 js do FP, później promem się trzaskałam do GHV i gdy już dopłynęłam okazało się, że SSO zabrało targ. :)) Poszłam więc na stronę Star Stable i czytam aktualności.. No i lipa no ._. Nie napisali, że zabierają. >.<
No ale chyba dziś dodali do FP, oczywiście NIE WSPOMINAJĄC o tym. XD
Podobno długo się jedzie tym autobusem czy co to tam jest do tego CH. Sie zobaczy. ;p

Wczoraj byłam zmuszona płacić 75 sc za nockę, bo nie zrobiłam zadań walentynkowych z tymi listami, a chciałam bardzo te owijki. XD No i zapłaciłam. Później się do 06:30 bawiłam w trenowanie koni i coś jeszcze robiłam. No i mnie wywaliło nagle. Już mi się nie chciało włazić, to poszłam obejrzeć hińskom bajke! Była super! Polecam Naruto, Fairy Tail i.. i.. i i nie wiem co jeszcze. Bo tylko nadrobiłam zaległe odcinki. XD

W ogóle mama mi rano weszła do pokoju (10:00) i mówi "Masz książkę" i mi coś daje, a ja taka zaspana jak menel biorę ją i pytam co to. A ona, że kucharska wegetariańska. I nie wiem co dalej, bo uśpiłam się. XD Ale jak wstałam o 15:30, to se myślę: "Śniło mi się", a tu patrzę obok mnie leży książka. XDDD Tak, to bardzo dziwne, bo ja bez okazji nigdy nic nie dostaję. W sumie nawet jak jest okazja to nie dostaję, ale mniejsza. xD I to jeszcze od matki dostałam. o-o

I tak wgl to Mira dezaktywowała konto. T3T
No why. D:
Co ja ZAŚ zrobiłam?
Nieważne z resztą. XDD
Jest super.

Na ten czas tyle. ;p
Elo..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz