wtorek, 3 marca 2015

Nie mam pomysłu na tytuł. Tu wszystko wmieszane. XD

Witam! ^ ^
Dziś mi humorek tak bardzo wzrósł pod koniec. XD
Serio miałam jakąś ekstaze. Grozili mi tak bardzo tą zemstą, to brzmiało tak mocno, a tu co?
Gunwo. ;-; Nic mi nie zrobi. XD Przykre. D:
Nikt się jeszcze na mnie nie mścił. Czemu? Bo nikt nie jest na tyle głupi (bądź odważny) by to zrobić. XDDD
Jutro aktualizacje! ^ ^
Supi dupi albo i nie. Pewnie zaś jakieś pierdoły do CH.
Eheh. Nie pisałam długi czas. Brak weny i coś tam jeszcze było.
Ohoho :)) Lores tak bardzo tajemnicza! XDD
Przesadzam z tym "XD"
Z Mirą ostatnio se patatajałam po SSO na tych.. Jak im .. Selle z vale. XD Tak samo ubrane. ^ ^
brakuje jej tylko maski na łeb i będzie identyko jak ja. XD
Ja nie mogę jej ściągnąć, bo mam takie brzydkie niebieskie oczy, a ona ciemne.
No nic. :)) Zaraz marzec minie i wielkanoc.
Mnie to w sumie nie cieszy, bo jest wtedy wielka furia na jajka w sklepach.
Co w tym dziwnego? A to, że jesli wykuje się kurczak płci męskiej to jest mielony żywcem.
Drastycznie troche w tym poście. Odleciałam od SSO całkiem.
Co mogę jeszcze napisać.. Hmm.. Poszłam se z tej nubiarni SGC.
Ownerka to piczka, a jej podwładne som straszne. No i postanowiłam, że nie będę się stresować. :)

Zdjęcie na koniec ze Zmorą ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz