sobota, 4 kwietnia 2015

IEM,IEM i po IEM'ie. Przerwa od SSO i takie tam. ;p

Witam, witam. ;p
Dawno nie pisałam.
Z góry dziękuję za +500 wyświetleń mimo tego, że nic na blogu nie robię. XD
Cóż.. Byłam na tym IEM'ie i powiem wam, że było nawet dobrze. ^ ^
Stałam razem z koleżanką od 6:20 do 10:00 na polu w deszczu. XD Było mega zimno. Aż mi szczęka latała. Wielu z was by pewnie zrezygnowało. Ale ja jestem uparta. Jak się na coś zdecyduję to chce to doprowadzić do końca. XD
Na polu było max 5*C. XD
Ale poznałam w kolejce parę osób. Kilka chłopaków i dwie dziewczyny.
Z nimi się trzymałyśmy. Zdobyłam autografy od yt'berów, zrobiłam zdjęcia.
Dodam je jutro, bo mam je na drugim koncie google. xD
Więc było mega. ;p

Od SSO zrobiłam sobie przerwę do momentu jakichś lepszych aktualizacji. Naprawdę przez ostatnie miesiące nie było ni ciekawego. W sumie to od dodania DUD.Same jakieś pierdoły dodawali. Ale teraz zapowiada się fajna aktualizacja dotycząca AQH. Fajna rasa konia. ;p W realu słyszałam, że mają naprawdę wygodny galop. Wracając do SSO. Nie sama rasa mnie urzekła, a dodanie animacji ruchu uszu konia, spoczynek konia w postaci pewnego ułożenia nogi, a mianowicie takiego jak widać na zdjęciu niżej:

                                                

Oraz animację uszu konia czy też tego jak się schyla by jeść trawę:





Nasze konie zaczynają powoli "ożywać" w tej grze. xD Cieszy mnie to bardzo. Wolę o wiele bardziej takie szczegóły, niż jakieś modowe aktualizacje. ;p
Aktualnie jestem skłonna wrócić na SSO i grać tak jak wcześniej grałam. Że codziennie reputacje wbijać, robić wszystkie wyścigi, karmić konie. W sumie co do klubów, to nie mam zamiaru iść do żadnego ruchliwego, bo takie coś mnie rozprasza. W ogóle kontakty z ludźmi na SSO "przeszkadzają" w robieniu czegokolwiek związanego z grą.

Jest też zapowiedź, że wkrótce będzie dostępna opcja zmiany koloru oczu, paznokci, a nawet kształtu twarzy! ^ ^
To też bardzo przydatne będzie. Bo naprawdę mam dość swoich niebieskich oczu. XD
To wszystko oczywiście za drobną opłatą star coins. XD Ciekawe ile przywalą. .-.

Wielkanoc na SSO. Udało wam się pomalować swego rumaka? Mnie tak. ;p Przy okazji spotkałam się ze Zmorą. Chyba się cieszyła z tego powodu. xD Jak "odeszłam" z tego Star Stable, to nam też jakoś tak kontakt się urwał. No ale chyba wróciło w miare do normy. ;p Niestety zdjęć z nią nie dam, bo jestem u rodziny na innym komputerze i nie ma szans. ;/

Dobra. W sumie tyle w tym poście. Za długi ten post. ;x Mniejsza. xD Do następnego. ;p
                                                 
Stare zdjęcie. XD Z 2013 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz