piątek, 13 marca 2015

Powrót, IEM, nowy kod na 200 sc, NMR. ;p

Hejo ^ ^
Wróciłam. XD
W środe w sumie wróciłam, ale no nie miałam czasu wejść, bo pisałam ze wszystkimi i na  SSO jeszcze byłam + byłam u weterynarza wysterylizować kotkę i od 15:00 tam siedziałam do 18:00, bo jakiś piesek miał poważne rany. Połamane łapy, miednica. Samochód potrącił no i czekaliśmy dłużej.
Wczoraj to mnie choroba już łapała i nie miałam siły. xD

Dziś piątek. Nie poszłam do szkoły, bo nasza klasa w ramach lekcji jechała do jakiegoś kościoła na koncert o-o 
A ja do kościoła za nic nie wejde. xD
No i okazało się, że zachorowało mi się. Gorączka, kaszel i boli mnie cały kręgosłup. xD 
Jutro jadę na IEM. ^ ^ 
IEM to zjazd youtuberów :33
Najbardziej zależy mi na Skkf'ie ;p
Oglądałam go odkąd zaczął swoją działalność na yt. xD
No i Multi, Jasiu, Isamu, Rezi czy też Pingwin. Ich również chcę spotkać. ;p
Powstawia w niedziele jakieś zdjęcia jak mi się uda przesłać je na kompa. xD

Co do SSO, to sie nie wypowiem. xD

Ta gra jest coraz gorsza. 
Przynajmniej dali 200 sc .-.
Kod to: FASHIONWEEK200
O aktualizacji raczej nie muszę raczej pisać, bo każdy już wie co dodali. xD

Wgl to dołączyłam do odtworzonego NMR ^ ^
Czyli Nilmer's Mystery Riders :33
Polecam klubik ;p 

No to tyle. ;p 

Bayo ^ ^
                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz