środa, 18 lutego 2015

Nieskończone questy walentynkowe i ... Paryż?!


Hejo! ^ ^
Małopolska pozdrawia z ferii. XD
Jednak Karin miała racje, że fajnie jest mieć ostatniemu, bo widać jak wszyscy popylają do szkoły. >:3
Dziś aktualizacje, taa.. Amerykę odkryłam. xd Mniejsza. XD Mam nadzieję, że zostawią questy z walentynek, bo ich jeszcze nie zrobiłam, gdyż jestem u rodziny i sprzęt po prostu nie wytrzyma pod SSO. XD
Dlatego poprosiłam moją kochaną Mire by mi zadania porobiła. ;p Ale kapłam się, że aktualizacje i lipa. XD A dodatkowo biedna ma szkołę. ;x
Może dzięki tej golarce, która wszystkich prześladuje, zostawią zadania. Wiecie.. Naprawią błąd i gitarka. XD Dobrze by było. ;p
Wczoraj mi się nudziło i postanowiłam spisać se listę koni, które mi się podobają w SSO i chciałabym mieć. Wyszło ich 14 jakby tak zliczyć, z czego 2 nie jestem pewna. Mniejsza. Koszt to ponad 10 tys sc :') Gód lak Kirs. ^ ^ <3

Wparowała dziś do mnie kuzynka (29 l) i pochwaliła się, że na weekend jedzie do Paryża. ^ ^ Podobno to jej marzenie od dzieciństwa było. ;p Kazała mi szukać ceny za samolot, wyjazd na wieżę Eiffla, jakiś przepływ Sekwaną o-o i coś tam hotele. Lel. XD Strasznie się cieszy z tego powodu. ;3
Ale jej nie zazdroszczę. Chociaż w sumie... Gdybym ja miała coś takiego zaproponowane, to bym powiedziała, że nie lecę, ale chce kasę. XDDD Około 2 tysi by było. ;p
Na razie to tyle. Jak post długi to się czytać nie chce, więc resztę fascynujących zdarzeń napiszę w następnym poście. c;
                                             

2 komentarze:

  1. W czym obrabiasz zdjecia? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pixlr express. ;p Choć w sumie ja pobrałam sobie to na kompa. ;p

      Usuń