niedziela, 8 marca 2015

Odcięcie się od internetu na 3 dni.. c;

Witam. ^ ^
Do środy bądź czwartku nie będę pisała raczej postów na blogu, bo mam szkołe.
Ja nie umiem sobie z nią poradzić gdy mam fb, bo tu ktoś pisze, tu ktoś komentuje, tu filmiki wstawia itp. No a ja nie mogę się skupić na nauce, bo mnie rwie do tego fb. XD
Więc postanowiłam do środy odciąć się od internetu i w tym mi pomogła dezaktywacja konta.
Bloga nie musze jakoś wyłączać ito, bo tu mnie nie ciągnie aż tak. XD
Ale postów przez 3-4 dni nie będę dodawać. ;p
Muszę zaliczyć matme, bo na 1 semestr miałam jedynkę no i poprawiać musze to ;x
3 gimbaza, to jest zapierdzielania w tej szkole. XD Tu egzaminy, tu oceny jak najlepsze muszą być itp.
Aa.. I odcinam się też dlatego, bo w środe mam to zaliczenie na 7.15 ;x I obawiam się że nie wstane jak będzie fb.. Bo przez niego chodze spać o 1 lub 2 w nocy XD
Zazwyczaj mam na 10 lub 9 do szkoły, ale na to zaliczenia musze wczas przychodzić... .-.
No ja niestety nie umiem sobie ułożyć tak fajnie czasu i sobie postanowić coś. Nie dam rady. XD
Dobra, to na tyle. ;p
Łapać zdj ze stadniny stare jakieś Hemmy ^ ^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz